Art Journaling


Världen behöver mera färg!




Jag älskar art journaling. Mycket olika klara färger och framför allt lager på lager ska det vara och massor utav bokstäver/text. Att skapa helt fritt och kladdikludda - det är kul det! Det här är lite sneakpeaks från min senaste journal som jag påbörjade i höstas. Texten är för personlig för att visa i sin helhet här i bloggen men jag vill visa lite av vad mina händer gör när det inte dyker upp nya layouter i bloggen. :) Jag tar mer än gärna emot länkar till andra sidor med art journalsidor. Måste vara många fler som jag inte vet om som har fastnat för lite friare uttryck. :)


Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Tack för inspirerande titt i din färgsprakande och konstnärliga blogg! Oroligt fina alster!

2009-05-12 @ 21:38:15
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com
Postat av: Monnah

Underbart inspirerande!!!

2009-05-13 @ 23:35:11
URL: http://monnahs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0