Twilightfascination


Japp nu åkte jag dit, jag har som tusentals andra förälskat mig i Edwards och Bellas  omöjliga kärlekshistoria. Har du inte läst dem ännu så gör det! Dom är rysligt bra underhållning. Låt dig inte avskräckas av att det är ungdomsböcker för då missar du någonting. Stephenie Meyer kan tacka sin lyckliga stjärna som har en sådan fantasi och har begåvats med förmågan att dela dem med oss andra genom hennes ord.
Jag har läst de två första och beställde genast de två sista.... det var tur att jag inte hade alla hemma på en gång för jag måste ju plugga också!

Min käre sambo hjälpte mig att få igång min nya hårddisk i helgen och min dator är en dröööm, en snabb effektiv sådan! Jag är mer än nöjd, så otroligt skönt att slippa den seega vänttiden! *åter till boken* Och tro det eller ej men jag syftar faktisk på pluggboken :P


Kommentarer
Postat av: Annyt

Då är vi visst två som trillat dit!

HAr varit sugen på att läsa dessa o nu när dottern köpte dom på rean finns ingen återvändo..om hon bara kunde bli färdig med första snart!



Kul att du börjat plugga igen, lycka till!

Kramen // Anna

2009-03-17 @ 12:53:27
URL: http://annyt.blogg.se/
Postat av: Mette

Min dotter håller på och läser den första nu... Och efter henne är det min tur! Har hört så himla mycket om dessa böcker så vi var bara tvugna att köpa dem!

2009-03-18 @ 19:51:49
URL: http://mettka.blogg.se/
Postat av: Mette

Min dotter håller på och läser den första nu... Och efter henne är det min tur! Har hört så himla mycket om dessa böcker så vi var bara tvugna att köpa dem!

2009-03-18 @ 19:52:06
URL: http://mettka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0