Mer Skaparlusten juni

i de allra sista timmarna av juni så postade jag två layouter till gjorda utav månadens "lilla" kit. Tyckte att det var en riktigt härlig blandning av retro och starka färger :) Jag tror minsann att jag har världens bästa dt-uppdrag. Månadspaketen är så lättkoordinerade och välfyllda varje gång så det är fortfarande lika roligt och spännande + framför allt utmanande och utvecklande. Härligt!

Det här är Ida o lillkusinen Linus på väg in på kyrkogården för att gratulera Niclas till hand examen.

Och ännu mer Linus, svårt att låta bli när han är så rackarns söt. Det är så härligt med en liten kille i familjen efter att ha left i rosa tingelinglandet sen Victoria föddes för sju år sedan. Riktigt skönt med lite ombyte, en liten knodd som kommer hem till moster o vill meka med traktorn...*kärlek* Så får jag ju scrappa lite andra färger o motiv också då förståss :D

Ni har väl inte missat att vi i designteamet har börjat köra regelbundna utmaningar i Skaparlustens blogg!? Varje måndag är det en ny skiss att scrappa efter och på onsdagarna är det blandade utmaningar. Nu råkar jag veta att imorron kommer det upp en färgutmaning så kika gärna in och inspireras!
Hoppas att ni alla har det skönt i solen o värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0