Februariutmaning 4; Ord på foto

Ja just det, en av mina favvogrejer är veckans utmaning. Att ha texten på fotot;

En dubbel med mönstrat från senaste dt-paketet från Skaparlusten. Min och Ida Bus första längre cykeltur är nu dokumenterad :)

De snygga digitala overlaysen kommer från www.designerdigitals.com och är designade av den alltid lika inspirerande och geniala Ali Edwards a.k.a scrapgudinnan.
Texten får vara gjord av vad som helst så långe den helt eller delvis är placerad på fotot eller i motivet på fotot :)

Inte det allra roligaste temat på en layout kanske men det här hör till livet det med, speciellt med smått i huset.
För all info om utmaningen kika in i skaparlustens blogg här>>>

edit; VA!?? Inget limegrönt med på sidorna ser jag nu när jag publicerade. Måste ha blivit nåt fel nånstans... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0