Vårrensning

Förvånade nog så har mitt bredband samarbetat och fungerat idag. Det funkar lite som det har lust men det kanske inte är min dator i alla fall för jag har hört att fler i býn har problem. Med mindre datortid så har jag ägnat mitt något försummande hem lite tid istället och dragit igång vårstäd och rensning. Vardagsrummet blev först ut. Före;
image423
Efter;
image424
Tyckte det var dags att återerövra vardagsrummet mer som ett vuxenrum nu när skruttan blivit så pass stor. Stordelen av alla leksaker har nu fått flyttat en trappa upp till hennes sovrum och det blir ett senare projekt, att göra om det från bäbisrum till prinsessrum :) Färgen på tapeterna i det här rummet är helt mysko men det funkade skapligt med grönt, vitt och brunt till så så får det bli ett tag framöver nu. Har melerade 90-tals tapeter i stort sett i hela huset men någon omtapetsering blir det inte i hyrda huset så här gäller det att jobba med det som finns. Idag har jag påbörjat rensning i scraprummet igen och fotat en massa saker som jag ska prova sälja på Scrappiz bara galleriet kommer igång igen efter idiothackerns framfart. När projekt röjning är avklarat så_ska_jag scrappa. Bara några småsaker kvar på albumet om förra sommaren nu. Härligt att kliva in i ett nystädat och organiserat scraprum och genast börja rota till det igen :) Om internet samarbetar så hörs vi snart igen, om inte så får ni la göra det the old fashion way och lyfta luren om ni märker att jag tvärförsvinner helt igen helt plötsligt.

Kommentarer
Postat av: Monica Bernpaintner

Vad fint det blev! Jag gillar speciellt de gröna blomkrukorna i fönstret och de snygga kuddarna.

2008-06-03 @ 09:23:59
URL: http://monnahs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0