Rassning pågår

Och rätt skoj sådan dessutom! :D Här var jag igår och imorrn ska jag hit. Kul kul. Syns vi på mässan så kom fram och hejja, jag känner inte igen någon och går med näsan djupt begravd i shopparnas bord så kom fram och slå mej i huvvet *L* Tredje året jag åker till papperskraft nu och jag hoppas att jag hittar mycket från vill-ha-listan som jag kan köpa! (Jag har scrappat en del också men har inte hunnit scanna in någonting ännu.)

Jag tyckte filmen var urbra så nu är jag såklart lite halvsugen på dom här pappiren!

Kommentarer
Postat av: Carola

Vi är i hedemora nu så det är inte långa biten kvar :) Fy fan vad roligt jag ska ha och så jävla drittfull jag ska bli :O) Hoppas att ni har det bra hemma och håller ställningarna! Ha det bäst syster!! Jag har min mob avstängd för jag har ingen billaddare så jag måste spara batt. Men vi får prata på söndag och sen är jag väll in här ibland och kollar ;) Kram! Föresten du kan prova ringa på Lars om det är nått.

2008-07-03 @ 12:18:25
Postat av: Mette

Pst.... Du har fått en award inne hos mig! :)



Kram

Mette

2008-07-06 @ 19:29:54
URL: http://mettka.blogg.se/
Postat av: Annyt

ville bara kolla läget lite, önskar att jag oxå kunde komma iväg o se SATC..tror inte att övriga åsådare skulle uppskatta Lialoppan...thi.

Kram, Anna

2008-07-09 @ 23:26:03
URL: http://annyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0