Månadspaket juni

Här kommer helt skamlös reklam för ett av kiten som finns att köpa hos Skaparlusten nu i juni. Det är ett alldeles speciellt kit och jag har själv valt ut det och proppad det fullt med mina pappersfavoriter :) Jag hade "strand och badkläder" som tema. Min favvogrej, neutrala färger + starka färgklickar. Kan man tröttna på limegrönt!? Tja, det skola komma en dag men den är inte idag ;)

Den här somriga sidan med solkatten har en hemlis. Man kan "öppna den"

Hela fotot går att vika uppåt och därunder gömmer sig fler foton + mer journaling

Ni ser väl småfisken i vattnet ;) Det är kvidden som vi provade fånga med lilla fjärilshåven. Kviddjakt och glitter i vattnet, det är sommar det!

Inspirationen till den här sidan är helt klart från den underbara Karen Russell som har gjort de läckra Narrativesgrejorna jag är helt kär i. Förutom att designa ursnygga papper så scrappar hon i så snygg stil och ofta interaktiva layouter.
Sen blev det en bild på min coola systerdotter *älskar* Hon är väldigt rååsa så det blev layouten också.

Och sist men inte minst ett par badgrabbar. Ser ni att jag har använt garn!! Kors i taket verkligen att jag tar mig för att verkligen använda ett par dm av min digra lurviga samling! Pysselgummans papper är så fiina med alla små detaljer.


Kommentarer
Postat av: Carola

Åh vad fina kidsen är! Härligt att se så sommriga LO! Blir nog fler härliga bilder i sommar ;)

2008-06-15 @ 23:28:37
URL: http://carolap.blogg.se/
Postat av: Monica

fantastiskt fina LO:s :)

2008-06-16 @ 17:21:40
Postat av: Mette

Underbara layouter!

Din stil är så härlig.



KRam

MEtte

2008-06-16 @ 22:27:14
URL: http://mettka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0