Månadspaket Juli

Ett riktigt härligt månadspaket med snygg blandning av chica swapp-papper och MME´s härligt strukturerade lite mer ruffiga papper. Jag körde på lite tema den här gången och höll det rätt basic. För att minska lite i den växande fotohögen scrappade jag "misslyckade" bilder som jag i alla fall vill ha med i albumen. Jag har skrivit lite mer kring det i skaparlustens blogg.




Annars råder det semsester hemma hos oss så det blir inte mycket datortid just nu. Alla fyra är hemma och är lediga så vi försöker vara ute och göra roliga saker tillsammans så mycket vi bara kan istället. Och så prioriterar jag vila för min sletna lekamen också.Hoppas att alla har en sköön sommarledighet och att solen skiner på er!

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Vilka härliga layouter... Underbara färger.

2008-07-14 @ 08:30:13
URL: http://tezzangirl.blogspot.com
Postat av: Mette

Underbara... Trots att de är gjorda med misslyckade bilder! :) Ibland blir det ju bara så himla bra med dem också.

2008-07-15 @ 00:37:28
URL: http://mettka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0