Dt-ansökan

japp idag har jag lämnat in en ny dt-ansökan hos Skaparlusten. Det började bli dags, jag känner mig sugen igen och det hade varit roligt att kontinuerligt skapa på ett speciellt uppdrag. Kul som sjutton var det att scrappa ihop ansökningsbidragen också efter ett rekordlång juluppehåll.  Eftersom shopägaren Ilona var rekordsnabb med att lägga ut min ansökan i bloggen så kan jag visa bilderna direkt här.
Ansökan bestod utav att man skulle göra två nya layouter inspirerade av den här bilden;
image328
Kläderna heter Scrappy Nation och är skitcoola!
Jag inspirerades av strandtemat och alla färger o mönster o plitade ihop dom här
image329
image330
Det saknades pappersdubletter för att kunna göra dubbeln med enhetlig bakgrund men de få la gå endå..
image331
Läängtade verkligen efter sommor o sol när jag scrappade de här härliga sommarfotona!
image332
En layout om hur Ida Bus äntligen kastade av sig sina eldflamessandaler och vågade gå barfota på stranden. Fröken hade kategoriskt vägrat i närmare två års tid att beträda någonting annat än golv med sina små fosseluringar så det var en liten vändpunkt. Ett utav de sötare fotona på lillskruttan tycker jag själv.

Sedan skulle man skicka med sin favorit och det fick bli den här som också är nygjord.
image333
image334
Älskade älskade transparencies, så läckert men ack så svårt att få till bilder utav. Det har blåst som sjutton här idag så jag kunde inte fota i dagsljuset utan fick liv att ta till skannern och då såg det så här tråkigt ut. Ni får allt lov att komma o hälsa på nu och se IRL *S* Denna är jag riktigt nöjd med och det är en skön känsla för det var länge sedan jag kände så nu.

Sen skulle man skicka in någonting altered så då skickade jag med canvasen jag gjorde för ett tag sedan som ni redan sett här i bloggen en gång. Bilden krånglade inne i Skaparlustens blogg men här kan ni se den igen.
image335
Och sist ut så skulle det vara en skiss;
image336
Konkurrensen är verkligen stenhård och det har kommit in så många otroligt vackra, snygga och kreativa ansökningar men ni håller tummarna för mig va?

Kommentarer
Postat av: hedvig/hedda_94

Visst gör vi det! Underbara alster!

2008-01-11 @ 08:20:22
URL: http://hedda.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0