Vill göra om

scraprummet men vet inte riktigt hur. Januari är ju en klassisk rensa, röja,städa o organisera månad och det har jag sysselsatt mig med en del också. Jag har röjt ur ungarnas garderober och gett bort gamla kläder till släktingar och ett par svartsäckar till klädinsamlingen etc. men jag kör fast i mitt eget rum. Kan säga att det är rätt rörigt i mitt scraprum just nu eftersom jag inte vet eller inte kan bestämma mig för vilket system jag vill ha. Jag velar. Blir så trött på mig själv när jag inte kan bestämma mig. Hmm blir till att klura ett tag till...

Kommentarer
Postat av: Hoppetossa/Mariante

Å så mycket fint att kika på!
Jag har ju precis fått åyselrum....
Inret med system från IKEA (billigt) å skoskåp oxå från IKEA till alla papper, dammfritt på väggen och tar liten plats.
Kika i bloggen om du vill se lite bilder!

2008-02-08 @ 12:01:44
URL: http://hoppetossadesign.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0