Minialbum ur Eddies perspektiv

Tjihoo, äntligen har uppdateringen blivit färdig så man kan fortsätta blogga. :) Det här minialbumet gjorde jag för scrappizbloggen för nån vecka sen. Det publicerades där i torsdags så nu kan jag visa det här också:
image406
image401
image402
image403
image407
Ett kul litet projekt, har snöat in lite på minialbum. Just nu känns det roligare att planera och scrappa sånna än att göra fullstora 12" layouter. De här fotona har legat ända sedan i höstas men jag ville verkligen göra någonting av dem för jag tycker att grabben har knäppt så coola kort. Bl a knäppte han på våran postlåda. Rekommenderas varmt att sticka kameran i händerna på kidsen! Och nu kan jag snart göra en uppföljare för dotra tar kameran, trycker på on och fotar själv hon med nu. Har ni missat att köpa Making Memories spiral journaling books så gör det nu. Superfina "minipapper" för journaling med 5st utav varje motiv = favvo!

Sen såg jag det här i scrappizbloggen också:
image404
Jag har ingen aning om vad det kostar eller nånting men mina vänner, dit ska jag!! Mitt hjärta tog ett skutt när jag förstod att äntligen kommer Ali till Sverige. Aj adåååre you Engströms artstudio för att ni har lyckats boka henne hit!! *lycklig*

Edit: Tack för alla underbara, värmande kommentarer om mitt bom-album. En scrapgalning kan ju bli tårögd för mindre! Tack underbara ni för all peppning! Monika, formatet på albumet är 8".

Kommentarer
Postat av: Mette

Gud, vad du är duktig!
Helt underbart snyggt album!!!!

Kram
Mette

2008-04-01 @ 23:03:28
Postat av: ulrika_m

Vilket underbart album! Det är som en dröm! (ps. hoppas att jag inte gör dig ledsen nu, men jag tror nog med inte att Ali kommer till Sverige ... det var nog bara ett ovanligt grymt aprilskämt ...)

2008-04-02 @ 19:53:31
URL: http://macgregor.webblogg.se/scrap

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0