Meant to be tävlingsalster

Jag köpte tävlingskit hos Stellas för ett bra tag sen o pulade ihop en snudd på färdig layout. Den blev sedan liggande här hemma länge i stressen med sambon borta och igår skyndade jag mig som attans att få den klar, ihopskannad och mailad. Mutade skruttan med film, kakor, chips - you name it för att kunna scrappa just då - helt i onödan. Nu när jag tar kvällsrundan vid datorn/mailen så ser jag "mailer deamon- undeliverered mail to sender" i inboxen. Den 20:e, d v s igår, var sista inlämningsdagen och mitt mail studsade tillbaka. Det var helt enkelt inte meningen att jag skulle vara med i den där kittävlingen. Men här kommer iaf layouten :P
image414
image415
image416
"Jag ska måla hela världen lilla mamma, eller i alla fall bilen..." En vikupp-layout som är en hyllning till Ida Bus kreativitet, både den önskade som får mamma att le och den mindre önskvärda som får mamma att morra!  Jag beställde det färgstarka kitet och fick de här papperen som jag tyckte passade till barns måleri. Lilla fröken själv har förutom att vara fotomodell bidragit med ett konsverk på insidan och ett handavtryck. I albumet sen så kommer jag att sy ihop två plastfickor så att overlayen ligger på plats där den ska och hela layouten kan vikas upp.

Ett nytt dt-paket landade hos mej i brevlådan idag, ett riktigt roligt litet projekt. Nu gäller det bara att hinna få i ordning bilder och framkalla och sedan ska jag hugga in på det! :D Solen har strålat från en klarblå himmel idag och det har varit helt vindstilla. Gött nog slutade jag redan vid tre idag passande nog så vi har hunnit vara ute och sopa nästan hela asfalten jag och lillbuset. Underbart att det blivit behagligare att vistas ute! Men några vitsippor har jag knappast om det är det ni tror... *S* Mycket vitt har jag iofs men på ett betydligt tråkigare vis. Gräsmattan ligger ff mestadels under snö och snöhögarna är stoora ännu så det gröna dröjer ett tag ännu men jag njuter av vårsolen i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Mette

Dina layouter är ju bara såååå himla fina!
Synd att du inte hann få in dem... Du hade garanterat vunnit!

Spännande att få se vad du fick för DT-paket...
Mitt var i klara härliga färger; papper, blommor, brads, alfabet och så fyra små målardukar...
Är ledig på onsdag så då ska här skapas!

Kramen
Mette

2008-04-21 @ 21:11:17
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Emso

Nää, vad typisk! Snopet. Snygg var layouten ialla fall, även om den inte han in i tid till tävlingen!!

Kram

2008-04-22 @ 14:13:13
URL: http://pysslare.blogspot.com
Postat av: Karin

Typiskt när du kämpat så!!! Supersnyggt blev det i alla fall!

2008-04-22 @ 21:03:20
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Susanne H

Synd att du missade tävlingen. Kanonfina layouter blev det i alla fall! Roligt med flera på samma tema och att sy ihop plastfickorna var ju en bra idé.

2008-04-28 @ 10:03:38
URL: http://snuffehar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0