Ida grovjobbar

Ok, jag har redan layouten/minialbumet klart för mig i huvudet. "Du ska inte tro det blir såååmmar ifall inte nån sätter fart..." Ida jobbar hårt på att förverkliga sin sommarvisa här hemma och har fullt upp med vårstök!
image417
Måndag: Sopa undan gruset från asfalten
image419
Tisdag: Plantera vårens första kruka med blommor att ha på trappen + vattna. Riktiga grovjobbarhandskarna på *L*
image420
Onsdag: Hjälpa pappa med domkraften när sommardäcken skulle på, och ja hon orkade pumpa själv flera gånger.

Vi provar vara ute och njuta så mycket av det helt otroligt fina vädret vi har haft här i veckan så mycket vi bara kan när vi är lediga. På jobbet är det mest deppigt och tugnt och jag är helt slut när jag kommer därifrån. Jag och Ida har krattat liite på baksidan och gungan har tinat fram till frökens stora förtjusning. Populärt är också att hacka bort klumpar från iskanterna och gå omkring och balla med. "-Se mamma, ja är starschk!" Ja ni hör ju... det är ju pappas tjej hela dagen det här!

Kommentarer
Postat av: Carola

Det blir nog en stor och stark tjej det där ;) Moster´s tjej, kanske vi ses i helgen!

2008-04-24 @ 08:45:20
URL: http://carolap.blogg.se
Postat av: malin

*skrattar* ja det gäller att hjälpa våren på traven... annars vet man inte när det blir vår! :)

2008-04-24 @ 22:22:17
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0