"-Ja kommä sakna storspindeln"

Idag fick lillskruttan se på Charlottes web/Grisen Wilbur och blev helt förstörd. Grisen Wilburs vän Charlotte blir ju gammal och dör på slutet och Ida har gråtit och varit riktigt uppriven här på kvällningen. Blev nog lite för dramatiskt och sorgligt för henne. Har inte sett att hon har reagerat så starkt på någon film förut så att hon verkligen har gråtit men det här gjorde strarkt intryck.  Jag minns filmen väl från när jag var liten och minns att det var riktigt sentimentalt när Charlotte berättar att hon ska lämna Wilbur *buhuhuuu* Så nu sitter man här i den situationen att man måste prova förklara varför djur och folk dör. Vart kommer dom då? Kommer dom tillbaka sen nästa år? Dör man när man stänger ögonen? Uhh vilket knivigt jobb det är att vara mamma ibland!

Annars sitter jag här och är helt dygnvill efter att ha jobbat natt. Känner mig trött och bakis som vanligt så det blir inte mycket gjort. Måste skaka av mig dimman o prova röja ihop här hemma och fixa någons slags fika till den förestående 29-årsdagen. Känns mest drygt - tråkigt men sant. En natt kvar imorrn och sen är det helg som väl är. Ikväll bänkar jag mig såklart framför säsongspremiären av desperates! *jippie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0