Otroliga scrapvänner!

Japp det är just precis vad jag har det! Förra veckan när jag låg klubbad med feber här hemma så landade detta i min brevlåda
image223
Tack så jättemycket till Sanna, Anna; Lina och Sara för mina nya läckra journalingstämplar *love*  Ni är så himla himla gulliga och jag skiner som en sol varje gång jag ser sakerna ni skickade!! 
Jag är ju totalt kass på att montera ( andra försöket) men hoppas att de kommer att funka. Märkte efter ett tag att det var enklare att klistra fast stämpeln på e-z med spillgummit kvar så att saxen klippte i gummit först. Fler tips att underlätta det klistriga jobbet?

Det börjar bli rätt uttjatat vid det här laget men vi är sjuka igen här hemma. Jag har precis blivit fri från flunsan och i morse for Ida på dagis som vanligt. Tre timmar senare så ringer de och ber mig komma och hämta henne för att hon inte mådde bra. Och visst - en omgång till med snuva, hosta och feber har satt igång! Så vi är hemma igen nu då jag och Ida Bus. Chefen blev inte så impad hörde jag när jag ringde och anmälde VAB igen.
image224
Ida softar i soffan och tröstar sig med "glisen" Jobbigt att var liten och sjuk!

Kommentarer
Postat av: Sara

Japp, diskmedel på saxen, så går det som en dans. Du kan även ta bort det vita skyddspappret (som ändå ska bort sen för att du ska fästa EZat på förvaringen eller på akrylklossen när du ska stämpla).

Tråååkigt att tjejen är sjuk igen! Krya på er *kram*

2007-05-14 @ 20:09:34
URL: http://sarasscrap.blogg.se
Postat av: Mia å Alma

Krya på er kramar från holen. Och försenade grattishälsningar till farsan!

2007-05-19 @ 21:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0