Brrr!

-18 grader ute nu och inatt var det -31 enligt min/max-termometern. Ingen större risk för att vi åker på pimpelfiskepremiär idag som resten av byn. Meen att det är så kallt är ju en ypperlig anledning till att sitta och scrappa bilder från mässan i Göteborg i höstas istället :) Mammas lilla tjej visar större och större intresse för att vara med och pyssla. Hon har två mönstersaxar med trubbiga ändar som är "hennes" och hon kan redan med min lilla skärmaskin från Fiskars så det verkar ju lovande...kanske en liten scrappare in the making. Här testar hon mammas lilla fyrkantspunch, suveränt med tumgrepp så till och med hon orkar puncha själv.
lillpuncharen
Själv scrappar jag på här hemma fast jag har ingenting att visa idag mer än det här kortet som jag gjorde till Anna som fyllde år i veckan som var. Gillar verkligen Hennastämpeln från Fontwerks
Grattiskort

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!
Menar du på fullt allvar att Dick skirver sådär vackert? Eller?
Va???

Kramar från oss

2007-02-10 @ 12:44:16
URL: http://supersnuppan.blogspot.com
Postat av: Morfen

Det är klart att lilla tjejen blir scrappare! Det måste väl vara genetiskt? :) Jag hoppas på min lilla tjej iaf. Kram!

2007-02-11 @ 11:04:31
URL: http://morfen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0