Lilla trädgårdsmästaren

Här kommer en till ovisade layout som jag har gjort förut :
image243
Det är Ida Bus i sitt favorithörn utav vår gård som är lilla trädgårdsmästaren. Från början tänkte jag att det skulle vara en gul swappblomma över fotona som en stor sol men det kändes fel så det blev en rosa. Och då blev det alltså ingen sol - för en rosa sol känns också ganska så fel *S* Första gången jag har använt min QK till att stansa ut former och använda på en layout, jag är verkligen inte bra på att använda min tång.  Citatet nere tll höger är " Hon som älskar en trädgård gillar att göra världen mer vacker och njuter av tillskottet av skönhet hon sjölv bidrar med."


Jag har blivit taggad utav Sanna (som nyss har ryckt in som radioankare ;) )
image242
Jag tror inte att dessa tjejer har blivit taggade:
Malena som alltid är inspirernade och som fullkomligt sprutar ur sig snygga lo´s på löpande band

Sara som ska ha en stor eloge för att hon driver allas vår favvosajt Scrappiz. Många inspirerande och upplyftande ord har jag hört från henne som är en förebild när det gäller att scrappa med mera dokumentation.

Här är en länk till tjejen som startade rocki´n girl blogger

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för taggen vännen!
Vi kan bilda klubb om att använda tången. Men jag är ändå glad att jag har den... när den väl behövs.

2007-08-03 @ 16:01:04
URL: http://sarasscrap.blogg.se
Postat av: Carola

Så sött!!!
Mysiga färger.
Hoppas allt e bra med dig.
Kramiz

2007-08-04 @ 21:57:52
URL: http://www.frejsan.blogg.se
Postat av: Mia

Hej Smulan!
Längesen vi sågs nu, men har i alla fall fått äran att träffa Ida Bus ett par snabbisar denna sommar. Vi tycks alltid vara på väg någonstans när Dick kommer :o(
Vad duktig du är och vilken jättefin LO om Daggan. Det är verkligen tomt här i byn efter henne.
Kläm från Holen

2007-08-04 @ 23:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0