Det går framåt

med Idas första året album. Jag har varit lite produktiv i helgen här och fixat färdigt månad 4+5+10. Har svårt för att scrappa babygulligt och det sitter långt inne med de "gamla" kassa fotona. Ska ta nya tag och försöka fixa färdigt alla månader under hennes första år för det står med på mina scrapmål och framför allt så vill jag ha det ur världen och ut ur systemet.
image254
Observerar ni vad otroligt snyggt layouten är skannad? Gulle dig Sara och tack för hjälpen >3

Annars så har jag äntligen kommit igång med rutinerna här igen efter sommar och semester och det är så skönt.  Nu kan jag fokusera mera på mina uppdrag för Scrappizbloggen och det tycker jag är jättekul. Har varit helt frustrerande att inte hinna med någonting utav det man har tänkt under sommaren med la familia hemma. Jag både scrappat och skrivit en del inlägg idag så det känns bra att vara på g igen. Skönt att omsätta ideér som jag ruvat på i månadsvis till verklighet.  Määän imorrn är jag tillbaka på mitt ordinarie jobb tråkigt nog. Ida Bus och jag måste kliva upp i ottan och vara på dagis o jobb hela hela dagen. Kommer inte hem förrän vid nio och då är det nog ingen större risk att jag orkar scrappa eller blogga. Usch vad tråkigt, varför kan inte nån bara låsa in mig i scraprummet och kasta bort nyckeln :)

Kommentarer
Postat av: Marie

oh vilken fin sida! så mysig.

2007-08-24 @ 14:12:20
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0