Mera höst

prima liv

Här kommer en "gammal" höstsida från mig med foton från hösten 2005 som Lina tipsade mig om att låg inne i SWE-bloggen  Eftersom den inte finns med här i min blogg så lägger jag ut den här och hoppas kunna inspirera er till att ta med er kameran ut och prova fånga lite höstfärger. Fotot uppe till höger på rönnbladen är en av mina absoluta favvobilder från den hösten.

Annars så har jag faktiskt fått nånting scrappat på nåt konstigt vis mellan dagis ,jobb ,dagis, handling, matlagning, städning, tvättning, jobb och Ida Buspassning eftersom det är min tur att inspirera i Pysselpunktens blogg nu så håll utkik där så dyker det snart upp ett inlägg från mig.
Förutsättningen för att ö h t kunna scrappa är ju att Ida Bus är sysselsatt och eftersom mammas nya scraprum är högintressant för fröken just nu så tänkte jag muta henne att sitta stilla genom att fixa eget pyssel till henne så jag plockade fram vattenfärgerna. Detta hade sina för- och nackdelar som det mesta annat. Jag var förutseende och klädde av henne så det blev inga fläckiga kläder = stort +, hon satt faktiskt still = stoor guldstjärna och ja naturligtvis....hon skvätte färg på min layout med vit bakgrund = *saknar ord* Sammanfattningsvis så har jag iaf en sida färdig nu även om det fick bli en med ett par extra färgklickar och jag älskar min Ida oändligt!
vattenfärg
Och ja just ja, nu när jag ser bilden kommer jag ju på att jag har glömt berätta här att jag är QK-ägare nu:-D


Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi, man lär så länge man lever!
Grattis till nya sambon - får du ha han ifred när Dick är hemma? ;-)
Väntar tålmodigt på PP-bloggen.
Kramis

2006-09-15 @ 15:53:19
URL: http://sarasscrap.blogg.se
Postat av: Carola

Qk ägare *HAHAHA* Skrattar så tårarna rinner hihi

2006-10-16 @ 09:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0