En vacker höstmorgon

har jag hemma hos mig idag med solsken som gör höstfärgerna så vackra och varma
röbbbär
I skuggan ligger frosten kvar
frosten
Och vilken natt som helst så kommer jag att vakna och hela världen är vit, i morse var det -3 så det är bara en tidsfråga nu och Smulan drog på sig långkalsongerna när jag for till jobbet i morse. Kämpigt för en fryslort att ha hela långa vintern framför sig. Tycker att hösten är en fin årstid, speciellt en dag som denna med strålande solsken men gruvaren i mig kan inte riktigt njuta av den ändå utan tänker mest på det obehagliga som kommer efteråt.

Igår fick jag lite vemodig post i brevlådan, jag fick tillbaka mina layouter från Pysselpunkten och tanken slog mig att som det blev nu kommer jag inte att skicka in några nya heller. Jag ska rösta i tävlingen som avslutades i måndags och sedan är mitt dt-uppdrag för Pysselpunkten avslutat. Jag tar med mig många trevliga och positiva minnen från vårat trevliga gäng och har mycket att vara tacksam för iom att jag fick chansen att vara med och jag har lärt mig så mycket nytt. Det har varit urkul hela vägen. Tack! Det jag egentligen skulle komma fram till var att samtidigt kom även mina nya efterlängtade clearstamps från Autumn Leaves "journaling stamps" :D De kommer ni att få se på en layout inom en snar framtid kan jag säga för det riktigt kliar i fingrarna att scrappa med dem.

Kommentarer
Postat av: Lina

O jag är otroligt glad och tacksam över att du ville vara med i gänget Smulan!
KRAM på dig!

2006-10-18 @ 23:11:57
URL: http://www.ltannerfalk.blogg.se
Postat av: Morfen

Det är så himla tråkigt med Pysselpunkten men jag hoppas att du hittar ett spännande DT-uppdrag hos någon annan nu för du är så inspirerande och duktig. Vilken stor och gullig tjej du har!! Ibland när jag tittar på min lilla kille, som hunnit bli 8½ månad så tänker jag för mig själv "vem är han och var kommer han ifrån". Tiden har gått så himla fort (ännu fortare med andra än första) och man blir så ödmjuk och tacksam för att ha fått så underbara barn. Underbara höstfoton också btw. Må så gott! Kram!

2006-10-19 @ 19:51:53
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Zara

Jag älskar ditt "frostfoto". Ja visst är det trist med Pysselpunkten, jag hoppas dock man får se dina underbara LO´s ialla fall!
Kram

2006-10-21 @ 09:48:53
URL: http://zaras.blogsome.com
Postat av: ÅsaF

Åh vilka foton Smulan!! Nu längtar jag efter frost helt plötsligt... :-)
Förstår att det känns tråkigt och konstigt när DT-uppdraget avslutas...men jag hoppas du fortsätter inspirera oss med dina kreativa layouter!! :-)

2006-10-21 @ 11:05:16
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: ikruv grzha

spgyutwle nwibmr swiqr fakmdto ezqpb syid fmsoixtdb

2007-05-15 @ 13:24:45
URL: http://www.mjraqgzih.hdpic.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0