Distresstestning

allvader va
allavader ho

Den här dubbellayouten kommer ju inte riktigt till sin rätt uppdelad på 2 "rader" så här men jag ville visa att jag har testat att leka med mina distresser. Jag har ju en ansenlig samling av hela tre styvcken *L* här hemma varav en gröön som jag har fått som en RAK av Sara. *tackar* Jag försökte få till slask-känsla genom att använda mig av bubbelplast och magic mesh för att fixa "mönstret".  Gilar de här fotona på min söta lilla tjej och det förstorade fotot uppe till vänster kommer nog att scrappas om igen vid tillfälle.

Det går bra med mitt Bom-projekt och om jag inte hinner färdigt det innan helgen så hoppas jag hinna färdigt under Scrappiz cybercrop i helgen som jag tänkte vara med på i den mån jag kan. Skickade iväg en weborder till Fuji idag och kanske kanske hinner det komma rykande färska bilder som jag kan hugga in på, *håller tummarna*Roliga nyheter är att i helgen kommer det en tjej hem till mig som är intresserad av att börja scrappa :) Så äntligen kanske jag får lite sällskap i scrappandets galna och underbara värld, ska göra mitt bästa för att dra ner henne i träsket!

Kommentarer
Postat av: Sara

Längesen jag hann bloggrundan... Men vilken underbart distressad bakgrund du fått till!!! Me LIKE!!

2006-10-29 @ 13:39:17
URL: http://sarasscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0