Sista månadsutmaningen

Sista månadsutmaningen

Igår öppnades det dolda albumet upp för bidragen till Majs månadsutmaning i Den Stora Utmaningen på Papprika så nu kan jag visa mitt bidrag här. Man skulle scrappa en Bomsida om det som man är bra på och om det positiva fast utan foto. Jag valde samma färger som flera av mina andra Bom-isar. Jag doodlade lite på den förra också men här blev det ändå mera istället för foto. Röstningen ska vara färdig nästa fredag så jag hoppas hoppas nu att sidan går hem. Den härligt gröna ramen har jag fått i en RAK från Sara, tack vännen!

Jag har två sidor till scrappade också som jag inte kan visa ännu eftersom de är gjorda av månadspaketet från Pysselpunkten som inte har skickats ut till kunderna ännu men de kommer senare.

Igår landade nya Creating Keepsakes i postlådan så nu har jag en härlig lässtund att se fram emot i helgen! Min absoluta favvotidning:-D

Pysselpunkten har fått en ny blogg också som ni kan kolla in här Där kan ni också läsa om den nya tävlingen som pågår nu, kan vara värt att spana in, jättefint pris som väntar på en vinnare.
Igår kväll satt jag också och kommenterade alla bidrag i Pysselpunktens förra tävling när jag skulle rösta, så otroligt många fina bidrag! Så härligt att se allas vackra sidor, ta en titt i galleriet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0