Sista LO´n till Den Stora Utmaningen

Nu så har jag scrappat färdigt den sista´layouten till den stora utmaningen! Nu har jag gjort färdigt varenda utmaning under de här tjugo veckorna vilket snabbt räknat innebär att jag har scrappat 20 LO´s! Så skönt att det äntligen är färdigt nu men det känns lite tomt samtidigt för det har varit super kul! :)

Gäster vä

Gäster hö

Härligt att äntligen ha börjat scrappa bilderna från Ida Bus 1-årsdag. De här sidorna handlar om gästerna, blir nån sida till sen med tårtan och presenterna etc. Skönt att ha börjat beta av lite bilder iaf! Har inte scrappat knalligt på ett tag så nu var det dags igen, kul som vanligt! Sen har jag använt symaskinen igen också, naturligtvis blev jag förbannad ett par gånger på den även idag men jag tycker om looken på sidorna så jag kämpar med att prova lära mig använda den ordentligt. Minns exakt varför jag bara hade en 3:a i syslöjd nu när jag håller på för jag har noll tålamod med trassliga trådar och grejer.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du och jag Emil! Jag har också svurit ve och förbannelse över trasslande symaskiner, och erkänner skamset att jag drar mej för att plocka fram den... Fast jag vill också göra så fint som alla andra!!
Grattis till avslutad utmaningsrunda - du vet att jag håller både tummar och tår för dej!

2006-05-28 @ 18:53:12
URL: http://sarasscrap.blogg.se
Postat av: Sanna - liljan_

Heja Smulan!!
Jag är så impad över att du har hängt med hela vägen, du har verkligen gjort ett bra jobb! *håller tummarna*

2006-05-28 @ 21:18:51
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: Zara

Härligt med det gröna, det lyser verkligen upp. Kanon!
Vad duktig du varit som häng med hela vägen, jag klarade typ tre veckor eller så...

2006-05-31 @ 08:50:27
URL: http://zaras.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0