Scrappat i helgen

Nu i helgen blev det äntligen lite scrappat igen. Dels en LO utav Pysselpunktens nya månadspaket Maj som jag inte kan visa ännu men så mycket kan jag säga att paketet är väldigt fint den här gången och jag tyckte mycket om det. Sen blev det en dubbelLO till Papprikas stora Utmaning, en av utmaningarna denna vecka var att man skulle lifta den här layouten
Scraplift v.19

Scrappad utav nicket  "Clara" inne på Papprika, hon i sin tur hade inspirerats av "Cattis" som har många riktigt fina lekfulla LO´s i sitt galleri som jag måste kolla in närmare senare.
Min tolkning blev så här;

Klassfest vä

Klassfest hö

En dubbelLO med foton från våran klassfest som vi hade i somras här hemma hos mig. Det var en riktigt kul dag! En riktigt klassisk klassfest med tipspromenad och femkamp och det ser ni väl på städfotot att vi hade kul ;) Kolla in de glada blommorna jag har använt, de är Queen & Co´s nya kuliga dekorationer som kommer i jättesöta förpackningar som ser ut som smink. Queendekosarna kommer från Pysselpunkten så jag har även laddat upp LO´n i galleriet där som produktinspiration. Som vanligt lite scanningklag, akrylfärgen är egentligen starkrosa = matchande.

Så himla kul att vara DT-medlem, kan fortfarande inte riktigt smälta att jag verkligen är det :)   Tack!

Idag är jag tacksam för:
- Min nya dymo från Clas Ohlsson som fungerar utmärkt till en billig penning. (Dymo Amega artno.31-1849 110kr)  Gillar verkligen att använda den på mina LO´s!
- Att jag_har_världens_finaste_lilla_dotter!
- Att allt är färdigt nu och beslutet är fattat, det blir flytt av.
- Att jag har fått lite lugn och ro i helgen
- Att min älskling tvättat och vikt all vår tvätt så nu är korgarna tomma i ett par minuter                   

Kommentarer
Postat av: Karin B

Jättefin layout! Ser fram emot att se pysselpunktslayouterna :-D

2006-05-15 @ 20:32:18
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: Sara

Gillar sååå de sprinklade paljettblommorna och discokänslan!! =OD

2006-05-19 @ 15:15:47
URL: http://sarasscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0