Nya dt-layouter

Nu har månadspaketet  från Pysselpunkten för Maj månad landat i postlådorna hemma hos alla kunder så nu får jag visa layouterna som jag designade utav det paketet, tyckte verklgien det var fina saker denna gång, härligt spralliga papper från Ki memories i glada sommarfärger och vackra mer klassiska papper från all My Memories. De stooora blommorna från Bazzill bara älskade jag så de har jag redan beställt fler utav! :)

Här kommer den första med mosters älskade Toria, ingen risk att den här tjejen har tid att posera för nån bra bild fast å andra sidan visar de här bilderna destå mre av hennes personlighet

Yrvädret Viktoria

Den andra här handlar om när jag och pappsen skulle åka upp på Vinfageråsen = utsiktspunkt så jag kunde fota lite läckra bilder därifrån i kvällssolen. Det var ju bara det att han berättade så många historier om allting som vi for förbi på vägen dit och körde så sakta så när vi kom dit hade solen redan gått ner... Men det blev de här bilderna och en berättelse om hur typiskt det här är för honom och om hur mycket jag faktiskt tycker om att lyssna på honom bnär han berättar om livet i skogen förr i tiden.

Den här LO´n är gjord som en utmaning inom designteamet att lifta en av chiefen Linas LO´s också så alla i dt har gjort sin egen tolkning, superkul! Jag blev mest nöjd  med rubriken på denna. Här kommer min LL = Linalift

HP span

Sen sist men inte minst så blev det en riktigt festlig LO om den nyaste stjärnan i famijen Tykons, min lilla systerson Anton. Fösta sidan med honom som välkomnar honom till världen. Moster älskar dig lille prins!!

Lille prins

Japp, det var vad jag pysslade på med förra veckan! Titta in i galleriet för att se vad de andra i dt gjorde utav paketet! :)Annars sitter jag mest och är nervös just nu för när som helst så kommer resultatet att presenteras utav månadutmaningen Maj inne på Papprika:

Kommentarer
Postat av: Sanna - liljan_

Underbara layouter fulla med inspiration

2006-05-26 @ 13:11:37
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: Lindzi

Vilka fina LOs! Jag gillar den rosa med de lite blurriga fotona mycket! Stämningsfull.

2006-05-26 @ 13:29:53
URL: http://lindzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0