Lurviga luvor

Lurviga luvor LO

Näst sista LO´n till den stora utmaningen, bara en LO kvar nu sen har jag gjort alla utmaningarna under 20 veckor! Tiden har gått fort fast nu känns det samtidigt skönt på ett vis att kunna scrappa annat. Det har varit svårt att få tiden att räcka till med 3 utmaningar i veckan men det har gått på nåt knepigt vis. Det var den stora utmaningen som  fick mig att sätta fart och scrappa mer regelbundet och det är jag jätteglad och tacksam över!  Det har blivit många layouter till mina album!  Utmaningen som den här LO´n är gjord till var att man skulle scrappa en Bom-sida om sitt favoritplagg eller skor. Det fick bli mina älskade luvor som används flitigt! Ida Bus fick vara med även här fast det är en Bom-sida eftersom det knappt finns ett enda kort på mig utan henne i famnen, måste verklgien ta mig i kragen och bli bättre på att plocka fram kameran även när hon inte är i näheten! Den stora blomman gjorde att scannern väfrade samarbeta riktigt så stitchningen blev därefter but you get the idea. :)

Idag är jag tacksam för
- att regnet gav vika för solen idag så att jag äntligen kunde kratta färdigt slänterna runt gården, så skönt att ha det gjort!
- att mamma är sticktokig så jag har en hel låda fylld med underbara garner i alla möjliga nyanser
- att  så många blommor har lyckats övervintra i landet och tittar fram i år igen.
- att jag har fått låna hem symaskinen, så kul att sy på sidorna
- att jag har världens sötaste lilla dotter såklart!

Kommentarer
Postat av: Sanna - liljan_

Åhhh vilka härliga foton på en härlig LO!!

2006-05-28 @ 21:16:37
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: Lina

Härliga foton o en mysig LO! Mysiga färger

2006-06-02 @ 22:39:05
URL: http://www.ltannerfalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0