Idag är äntligen våren här

Idag är det riktigt soligt och varmt och jag har varit ute med bustjejerna mina = Ida Bus och min hundtjej Sessan i ett par timmar. De första krokusarna har slagit ut idag men bara de vita än så länge. Mina favoriter är de lila och de är på gång de också så har jag tur kan jag njuta av dem imorrn
Vårvovven
Sessan spanar medans Ida Bus tröttnade ur på snön och hjälpte mamma att skotta ut den så den tinar fortare, klok liten tjej va?! ;) Och stark också!
Ida är trött på snön nu

En rätt rolig postdag idag också. Garnswappen från Scrappiz landade i postlådan tillsammans med lite brads jag beställde innan helgen. Det var inte med ett enda grönt garn som jag hade hoppats på att kunna swappa åt mig till blomrankor o s v men garnet som ligger framför bradsen på bilden tyckte jag var riktigt härligt. Tack till alla som var med och swappade, alltid kul med nytt lurv att sortera in i min fiina garnlåda. :)

Rolig post idag

Ingenting scrappat än idag och jag vet inte om det blir heller. Känner mig rätt off idag. Eftersom jag skrev igår att jag var så tacksam över att jag är friskare så satte magkatarren in med full styrka igår kväll. Elden i magen höll mig vaken typ hela natten så halv sex gav jag upp och klev upp. Därför är jag naturligtvis skittrött och har huvudvärk nu men vem vet,  scrapsuget kanske sätter in senare iaf.

Kommentarer
Postat av: Sara

Inge bra med maggen, gumman!! Vad mysigt med luddinvasion!!Men jag ser att jag hade typ... alla... så det var ju skönt att jag inte gick med i den och fick en massa dubbletter!

Klok lite tjej du har - klart snön ska väck! Det är ju faktiskt maj nu!

2006-05-04 @ 19:17:06
URL: http://sarasscrap.blogg.se
Postat av: Sara

Det lät inge kul med maggen, gumman!
Grattis till luddinvasionen! Tur inte jag var med, för jag har redan _alla_ ser det ut som, och säkert i dubbletter också *fniss* E man garnoman så e man...
Klok tjej du har. Klart snön ska väck, det är ju faktiskt maj nu!

2006-05-04 @ 19:23:33
URL: http://sarasscrap.blogg.se
Postat av: Zara

man får hjälpa våren på traven ibland... hur gulligt som helst!

2006-05-05 @ 10:33:26
URL: http://zaras.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0