Flippat ur

Eftersom jag håller å med slutspurten på Den Stora Utmaningen nu inne på papprika så var det den här utmaningen jag bestämde mig för att jag skulle göra idag;
Produktutmaning
Uppgiften: Använd dina rester! Kanske har du bara rubons kvar i bokstaven R, stickers i A och andra småpryttlar som bara ligger ensamma kvar. Använd dom! Sväva ut, lek och ha roligt och blanda allt du har
Och på nåt sätt så tolkade jag det som att bli helt galen! Det första jag kom att tänka på när jag läste det här var att jag ska använda upp mina små bandbitar som jag har sparat i en burk på scrapbordet så det bestämde jag mig för att jag skulle ha med. Få se nu...vad har jag mer för rester? Började plocka bland scrapgrejorna och hittade mycket pappersrester från den här LO´n
Glad Påsk dubbeln

Ja men vad bra, kanske ska passa på att använda upp lite av det här nu då...få se...vad ska jag ha för foton..har jag några färgglada som kan passa till den här blandningen? Ja få se nu, gul cykelhjälm och lila tröja på Ida Bus...ja de kan gå ihop med papperen. Smackade dit de redan utstansade fyrkanterna under fotona och började plocka med banden...och plockade...och plockade... Såg totalt crazy ut hur jag än placerade dem. Till slut blev jag så förbannad på alltihop att jag bara smackade dit alla band utan att fundera mer på det och suckade ett antal gånger. Klistrade fotona ovanpå...ser tomt ut...skulle ha mattat fotona...fram med akrylen as usual. Över till rubriken, hmm jag har inga stickersrester att använda direkt så blir det såklart foamisarna. Få se nu...vantarna är blåa/gula/gröna och röda så då får rubriken också bli det. Hmm...ingen bra plats över för journalingen med vit penna...Ahh! svart text direkt på fotona med den suveräna millenniumpennan och tja, färdig!

1:a cykelturen

Idag är jag tacksam över:
- Att Ida har en så underbar morfar som tar med henne ut på äventyr, idag har de åkt fyrhjuling tillsammans.
- Att Sessan inte fäller så mycket hår just nu  och alla i familjen är nåja förhållandevis hundhårsfria
- Att jag inte har haft just nån huvudvärk idag
- Att jag har städat fram skrivbordet mitt så jag ser att det är gjort av trä - skönt!
- Att min älskling lagade middag åt oss och satte upp en bricka som stänkskydd mellan spisen och köksbänken som jag åter igen har ockuperat med mina scrapgrejor. Det är kärlek det!

Kommentarer
Postat av: Sara

Förbannad e bra om resultatet blir så här!! Tror nästan du blev lite inspirerad av hur jag scrappar *ASG*. Kanonsnygg, tjejen. Tänk inte så mycket - du kan! Bara gör.

2006-05-22 @ 13:17:48
URL: http://sarasscrap.blogg.se
Postat av: Karin B

Jätteläcker layout blev det i varje fall till slut! Vad duktig du är som har klarat dig igenom hela utmaningen. Själv föll jag av någon gång i mars!

2006-05-22 @ 14:47:29
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: Sanna - liljan_

Sååå underbart läckert!! Håller tummarna för dig vännen!

2006-05-22 @ 22:01:08
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: Lina

Jissus! Vilka läckra layouter! Assnygga!

2006-05-23 @ 22:12:53
URL: http://www.ltannerfalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0