Art Journalsida i svartvitt

Art Journalsida i svartvitt


Idag blev det lite pyssel när ida Bus sov middag. Vi hade varit ute ett par timmar och krattat löv runt snön som fortfarande inte tinat av gräsmattan helt så när jag kom in så ockuperade jag köksbänken med scrapgrejorna igen, tyckte att jag hade gjort rätt för det.  En snabbis gjord till Annonsutmaningen på Papprika, inspiterades av färgerna i tapeten och texten i annonsen "från svart till vitt" Den tog två timmar att göra och det är snabbt jobbat för en segscrappare som mig. Gillar verkligen de här mer lekfulla sidorna som ger mig tillfälle att experimentera lite och få aktuella tankar ur huvudet. Dessutom ett utmärkt sätt att prova nya ideér och tekniker och få fart på kreativiteten.

Idag är jag tacksam för;
- Att min kropp har återhämtat sig avsevärt efter graviditet, märktes så väl nu när jag var ute och krattade. Minns så väl hur det kändes då när jag nätt och jämt ens orkade lyfta krattan.
- Min underbara dotter -Alltid varje dag!
-Att jag har en så god vän att jag kan prata om allt med henne och bara vara som jag är.
Puss på dig Gumman!
-Att vi tog oss råd att köpa digitalkameran för 2 år sen
-Att Lina gav mig chansen att få vara med i hennes dt *fastnitat leende*

Idag blev jag påmind om åter igen att man måste ha backup på sina digitalbilder utifall datorn får hårdsmälta när jag hörde att en scrapväns dator hade fått det och hennes bilder från ett år tillbaka kanske var borta med vinden så nu har jag bränt bild-CD´s idag.  Bra att det äntligen blev gjort!
Kram på er snuttisar!

Kommentarer
Postat av: Sanna - liljan_

Wow!!! Jag är mållös! Så enormt läckert!

2006-05-03 @ 22:14:25
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: Fiffi

Så mysig blogg du har! Och ursnygg "snabbis" också såklart ;)

2006-05-03 @ 22:32:59
URL: http://www.knasbanan.blogg.se
Postat av: Anna G

Hej där dt-vän!! Sån fin blogg du fixat! Kan glädja dig med att alla foton gick att rädda *phu* och jag kan lova dig att här ska backupbrännas mkt oftare än tidigare. Gillar din svartvita lo. Kanske skulle ta o testa att scrappa i det nån dag? På tal om scrappa blev det faktiskt efter många om o men lite gjort ikväll.
kramelikram

2006-05-03 @ 22:48:05
URL: http://www.annag.blogg.se
Postat av: Sara

Jag är stum av beundran för din svartvita!!! Klockren symbolik och så kloka levnadsord - vad mycket enklare världen varit om alla haft denna syn!!
Kram på dej!! Nu vill jag se garn!!! Ropen skalla - garn åt alla!
*pöss*

2006-05-04 @ 11:20:50
URL: http://sarasscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0