Glasspremiär

Glasspremiär
Idag har Ida Bus ätit sin allra första glasstrut någonsin! Eller ätit och ätit...men hon smakade iaf. Som ni ser var det inte så populärt så mamma fick äta upp glassen och fröken mumsade sen i sig struten med god aptit. Ida har ju aldrig fått äta glass/godis/läsk etc. förut men nu när hon är på dagis och de andra barnen får åta sånt så kan jag ju inte låta henne sitta ensam utan. Det är många tankar som snurrar iför den här dagisstarten och det är riktigt gruvsamt att tänka på att snart ska jag lämna henne ensam där och gå ifrån henne. *ryyys*

Inte mycket scrappat idag heller, har påbörjat ännu en månadsLO men körde fast så den får ligga här och vänta på mig tills jag får sitta i lugn och ro och klura ut det sista på den. Kan säga att jag har sytt fast 13(!) bilder på den, är inte nöjd med upplägget men den kommer att berätta storyn. Har mycket att göra så det känns som att det dröjer men det kanske bara är bra så sidan får "mogna" lite i huvudet. Har pysslat lite grann ikväll även om det inte blev någon LO färdig. Jag har suttit framför TV:n och pysslat ihop en tag till Jessicas examen imorrn. Det är ett litet paket så jag kan hänga det runt halsen på henne. Fasters älsklingstjej är så stor så hon slutar 9:an imorrn. Surreal! Nu blir det till att hoppa i säng, jag och Ida Bus måste upp tidigt imorrn och göra oss fina tills vi ska till kyrkan och se Jessica ta emot sina betyg, Hoppas att de sjunger Den blomstertid nu kommer så jag blir övernostalgisk.

Jessicas present

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilket härligt grattiskort!! I Like!

2006-06-15 @ 23:05:26
URL: http://sarasscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0