Äntligen sommar!

Nu har häggen snart blommat färdigt och det doftar totalt ljuvligt ute på kvällarna
Hägg

Plantorna står färdiga för plantering på altanbordet

Plantor

Värmen har kommit på riktigt så lilla kjolen är på

Sommarflicka

Broncon är ute ur garaget, solbrillorna på!

Ida i broncon

och mammas lilla stora tjej har börjat på dagis!!

Rockring

Trehjuling

Mycket nytt, tur att kusinen Toria finns på plats (hon susar förbi i bakgrunden)

Vi har det bra i första sommarvärmen jag och Ida Bus även om vi har mycket att stå i. Kram på er!

Glada

Kommentarer
Postat av: Sara

Åååh, har du en hägg vännen!!! Avis avis avis! Den står på min önskelista!!
Vad fins ni är på sista bilden, pinglorna!
Härligt med sommar *pöss*

2006-06-11 @ 11:29:39
URL: http://sarasscrap.blogg.se
Postat av: Morfen

Vilken liten go tjej du har! Stora damen som börjat på dagis och allt. Har du fått ner plantorna i jorden? Jag är väldigt sent ute, men jag har lagt krassefrön i blöt som ska planteras ut imorgon... De blommar väl lagom till halloween eller nåt. *s*

2006-06-12 @ 23:15:57
URL: http://morfen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0