Kolla in "MiniMe"

-"Kolla Smulan, det är Minime" sa Dick imorse när han hade klätt på dotra. Så himla gulligt så jag fick lov att knäppa kort på dem i deras gemensamma outfit :)

Mini me

En annan kul sak är att våran dotter äntligen har fått hår på huvudet och inte vilket hår som helst utan riktiga lockar, ni kan tänka er att jag är och pillar på de där skruvarna bra många gånger per dag!

75348-64

Sen har vi naturligtvis provat att ha tofsar också men de får inte sitta kvar någon längre stund...

Idatofs

Vilken min va?! Ni kan tro att jag älskar de här två!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Smulis!
Vilka godingar! Om Alma ska klä sig som sin pappa, får jag köpa svart fristadsbrallor och en rutig flanellskjorta åt henne.... Kul att se er en sväng! Planerar så smått en Idre tur snart igen, så då tittar vi in på en kaffekopp!
Kramar från oss....

2006-07-11 @ 11:31:00
Postat av: Linda

Vad kul att se din lilla skrutt!!! Så söt hon är i sina lockar!!!
Tänk att våra små snart fyller två!

2006-07-11 @ 20:41:20
URL: http://lindatruedsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0