Hemma igen

Nu är vi hemma igen efter helgens äventyr, d v s vi kom väl hem i söndags kväll men jag har inte hunnit blogga nånting. Hittade så klart en hel massa att shoppa nere på Papperskrafts-mässan i Leksand. Mycket ååårange blev det eftersom det är det som fångar mitt öga mest just nu.
75348-59
Köpte även lite foamstamps, en del CS och lite mönstrade papper samt mina första distresser och hela 1 rubberstamp *kors i taket* En snygg textstämpel med åldrat stuk. Så nu måste jag lära mig att montera illa kvickt så jag kan prova den. Hade jag bara tid så skulle jag inte gör annat än scrappa. Jag hoppas att jag hinner vara med en del på cybercropen i helgen.

Annars så är det bra med oss i sommarvärmen, vi är ner till sjön minst en sväng om dagen så fröken får plaska runt lite. Lillskruttan tycker det är kanonkul att vara på dagis nu och hon har nästan inte tid att vinka hejdå till mig ens och det känns så härligt att hon trivs! Fast igår blev hon biten rejält av en annan liten kille och benen är fulla med blåmärken på henne, det är betydligt vildare lekar på dagis än vad vi är vana vid men som sagt, huvudsaken att hon tycker att det mestadels är kul.
Utan skor

Sommarbrutta

Somrigt och härligt som ni ser. Det som retar mig nånting fruktansvärt med de här bilderna är att på nåt sätt så har jag lyckats ändra bildstorleken i kameran till den minsta utan att vara medveten om det *grrr* Så nu har jag tagit en hel massa mysiga sommarfoton som knappt går att framkalla i vanligt fotoformat ens. Men men, jag har några bilder iaf och får helt enkelt scrappa dem utan förstoringar sen.

Kommentarer
Postat av: Zara

Härliga sommarbilder och sååå kul med scrapmässa, själv får jag vänta till september!
Kram

2006-07-05 @ 09:11:33
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: Lilo

Vad kul att du hittade till min blog! Visst är det härligt med orange! Det och turkos är så somrigt!
Fina layouter du har här och jättefina foton!

2006-07-05 @ 09:49:28
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0