Gasen i botten

Hej igen, en tråkig bloggare kommer igen här. Det är såå fullt upp för oss just nu så det är därför det blir långt mellan inläggen i bloggen. Jag har tagit mig tid till att scrappa ändå men det är dt-layouter som ni får se sen när månadspaketet har hunnit fram till kunderna. Jag har knappt ens haft tid att fota speciellt mycket men här kommer  lite Ida Bus bilder i alla fall.

Vi har ju haft Festveckan här hemma och i Fredags på Marknaden så fick Ida Bus testa att köra minibärgare. Pappa är naturligtvis överlycklig över dotras fascination av allt som är stort och brummar och visar gärna var gasen sitter. Annars så har vi inte hunnit med så värst mycket festveckeaktiviteter det här året. Ja vi var uppe på pistolskytteklubbens prova-på-kväll och familjen Tykons lyckades plocka hem två vinster i deras trekamp så det var ju lite kul även om vi höll på att bli totalt uppätna av alla knotten.
Lastbilsföraren

Annars så kämpar vi på så smått med att få Ida Bus att förstå att man kan uträtta sina behov utan blöja men det är inte det lättaste minsann, det krävs alla leksaker vi har i huset för att få fröken att sitta stilla på pottan i mer än 2 sekunder.
Pott-träning

Som ni alla vet vid det här laget så håller vi på att flytta för fyllt, på Måndag ska vi vara ute härifrån och jag vet redan vad vi kommer att sakna altanen och gräsmattorna men förhoppningsvis finns det annat som väger upp i det "nya" huset. Så hej då vita huset!
Springer fr huset

Kommentarer
Postat av: Morfen

Åh jag blir så nyfiken på dina DT-alster! När beräknas de publiceras? Mycket nu förstår jag med flytt och allt, men det är väl också så när det är sommar. Här försöker vi också med potträning och jag instämmer att det inte alltid är det lättaste.. men en dag kanske de bara fattar grejen och vips så gick det fortare än man trodde. *hoppas*
Må så gott! Kram!

2006-07-29 @ 10:39:54
URL: http://morfen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0