Internetlös

till och med slutet av augusti hotar min bredbandsleverantör med fastän de lovade oss från början att det skulle fungera fr o m den 3:e augusti*morr morr*. Så ni lär inte höra mycket från mig än på ett tag tyvärr.  Blääää. Annars så har jag börjat jobba igen så dagarna går i ett svisch. I helgen som var så var planen den att vi skulle packa upp färdigt efter flytten men det blev annat, vi blev totalt däckade av magsjuka så vi kunde inte packa upp en enda låda. Så ni förstår just nu råder den berömda lagen..... men jag kommer tillbaka igen! :-D

Kommentarer
Postat av: Sara

Saaaknar dej!
Det är så lätt att lova när man inte behöver hålla det... skitleverantör...
Hoppas ni är på benen igen!
Kramis

2006-08-07 @ 19:13:38
URL: http://sarasscrap.blogg.se
Postat av: Lina

usch o fy för magsjuka. Hoppas verkligen att det går över snabbt!
Kommer snart lite dt-saker som kanske piggar upp :)

kram

2006-08-07 @ 23:45:47
URL: http://www.ltannerfalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0