Bra BOM-läsning

Bra BOM-läsning

Nu har jag precis uppdaterat Pysselpunktens blogg genom att skriva om The me book från Autumn Leaves som jag verkligen tycker om för den fokuserar på historierna och minnena och inte i första hand bara på designen. Jag har bläddrat igenom den många gånger nu sen den landade i postlådan och hittar nya ideér och uppslag som jag vill scrappa till min BOM hela tiden. Blir verkligen inspirerad av att titta i den och rekommenderar den om du vill scrappa mer om dig själv.

Någonting kul som hände idag på jobbet var att en tjej gjorde en beställning på två dekorerade fotoramar som hon ska ge bort i födelsedagspresent som jag ska scrappa i början av September, jättekul att folk tycker om det jag gör och kommer och frågar så! :-D Hoppas någon mer åker ner i scrapträsket snart också så att jag kan få sällskap från någon scrappare här hemmavid ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0