Februariutmaning 3 Inspirerande ord


Pågår för fullt den här veckan fram till söndag. Jag har inte hunnit lägga ut den här i min blogg förrän nu men igår hände det mig en verkligt kul grej. Just som jag har gått och klurat på den här utmaningen och vilka ord som inspirerar mig så fick jag en helt underbar present. Igår på scrapkursen så fick jag en så fin bok av "mina" tjejer. Ljuspunkter hette den och var fyllt av tänkvärda ord, citat och inspiration både i text och bild i form av massor av vackra konstverk. Det var verkligen ett litet gulkorn jag fick av dem. Jag sitter och tummar den nu och flinar fånigt :D På försättsbladet så hade de skrivit tusen tack för tre inspirerande och mycket givande kvällar! Sedan hade de undertecknat med "nyscrapparna" och allas namn. Ja ni hör ju vilka snuttisar, inte undra på att jag blev glad!

Veckans utmaning är allstå att scrappa ord som inspirerar dig och använda dig utav akrylfärg på något sätt. Format, tema och allting annat är helt valfritt. Behöver inte ens vara en layout, kan lika gärna bli något altrat eller en canvas. Och ja, det finns ett litet pris i potten :) Kika i Skaparlustens blogg för allt info.


(Gammal LO från april 2006)

Ett par rader från boken som jag fastnade för direkt jag ögnade igenom den;

Två människor
blickar ut genom samma fönster-
den ena ser smutsen,
den andra ser stjärnorna.

Vad ser du?


Kommentarer
Postat av: Mia i Älvis

Vilka bra ord!! Sååå -du håller kurser också! Det ante mig, du är såååå duktig! Hoppas allt är bra med er. Här är det fullt upp och ändå inte. Dagarna bara går, känns som om dom går ifrån mig. Måste rycka upp mig lite för att hinna med. Kramar från Mia ♥

2009-02-21 @ 12:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0