3 år

image272
Japp idag är hon tre år mammas tjej! Strålande glad i nya lekparken var hon när jag hämtade henne från dagis idag. Helt overkligt att hon är så stor och att jag har varit förälder i_tre_år redan!??? Vi har tagit det lugnt med firandet idag, vi ska vänta in pappan och storebror och ha kalas till helgen. Jag o Ida Bus har tagit en sväng i skogen idag och kollat in höstfärgerna. Blev mamma-dotra-mi-aktivitet istället för tårta och ballonger :)
image273
Jag har rensat bort halvdöda blommor från krukorna på trappen idag så jag satte ner våra skogsfynd där, inte speciellt hållbart men gångbart så länge det varar. Ida Bus sitter och blåser såpbubblor, hon lessnade rätt fort ur på att hjälpa till med blommorna. På kvällningen blev det bad och mys med massor av skum. Fröken har varit på bra humör större delen utav dagen och hon verkade nöjd när hon lade sig. Så skönt i dessa trotstider att vi kan ha relativt lugna dagar också där vi håller sams och med lite mindre dramatik, skrik och tårar. Härligt att hon är go och nöjd imellanåt.
image274
Mammas stora stora fina tjej! Grattis älsklingen!

Kommentarer
Postat av: Bortgjorda Mia å Alma

Hej... Ursäkta så mycket. Hade verkligen Ida Bus på den artonde i mitt huvud. Den 25 i almanackan... Men nåja, Grattis i alla fall :o)

2007-09-26 @ 22:24:05
Postat av: Sara

hipp hipp hurra!

2007-09-27 @ 15:10:05
URL: http://sarasscrap.blogg.se
Postat av: MiaS

Hipp Hurra för Ida Bus som blir tre idag!

2007-10-01 @ 22:35:48
URL: http://miascardsandstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0