Romantiskt, shabby och vintage

Jag kunde inte stå emot trenden längre :) Primas nya blommor är bara så oemotståndligt snygga! Har du inte gjort det ännu så köp köp köp innan de tar slut. Du kommer inte att ångra dig!


Det är naturligtvis här du hittar dessa superläckra scrapgrejor :)
Nu när jag har läst ut de fyra Meyer-böckerna och återvänt lite till verkligheten vill jag komma ihåg att tacka W för det trevliga sällskapet när jag gjorde den här layouten. Så otroligt kul med sällskap i scraprummet utav någon som försjunker helt in i det som händerna vill göra precis som jag. Tack för en riktig superdag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Wao, här blommar det verkligen!

Hoppas allt är bra med dej, gums!

2009-03-22 @ 19:56:12
URL: http://sarasscrap.blogg.se/
Postat av: Mette

Den är ju såååååå underbar! Gillar massor.

2009-04-07 @ 20:06:57
URL: http://mettka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0