Skaparlusten November

Scrapperi scrappera *trallar* Här i mitt scraprum är det full speed som gäller och jag scrappar på varje ledig stund härligt nog :D I helgen högg jag in på den här månadens paket från Skaparlusten med Making Memories härliga serie. Äntligen någonting jag har gjort som jag kan visa upp här i bloggen. Voila! En princessbakelse kommer lastat eller hur det nu var...


Brorsan och hans sambo som unga och nyförälskade, snacka om att vara helmatchande. Det är bara helt underbart! Och det bästa är att de är fortfarande tillsammans. Kika in hos Skaparlusten om ni vill läsa lite mer kring sidorna.

Eftersom jag slavisk följer Desperate Housewives så blir det snabbloggning igen. Måste hinna fixa i ordning en tekopp och bänka mig med fotvärmaren i soffan såklart! :D


Kommentarer
Postat av: ScräpEmma

Åh, de här LOerna är bara så läckra. Gillar speciellt 4år...dels för att den är sååå läcker, men oxå för att min äldsta tös blev 4 i oktober och jag känner igen. Allt. LOL



Tack för den söta kommentaren i SkaparLustens blogg, ang mina gästDT alster. Det värmer, och betyder massor :)

Kram!

//Emma

2008-12-02 @ 10:02:57
URL: http://scrapemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0