Vilken dag!

Vilken helt underbar dag! Strålande blå himmel, solen värmer, fåglarna kvittrar och takdroppet ploppar. Inte undra på att man drabbas av vårfeelings i förtid. Jag jobbar natt i helgen så lillskruttan är hos mormor o morfar. Idag är de på fiskrpremiär, vilken kanonutedag de måste ha! Jag är glad för deras skull och hoppas att hon tar det för ett äventyr och myser, ovant att hon inte är hos mig. En natt kvar att jobba nu sen är jag ledig två dagar - så skönt! Hoppas att jag får tid över att fortsätta scraprumprojektet då, har kommit en bit på väg med organiseringen nu och vill ha det klart. Snart kommer älsklingen hem också, jag saknar det stora lufsen... *L*

Kommentarer
Postat av: Carola

Det ser ut att bli en fin dag idag med! Det är ju härligt när du är ledig idag =)

2008-02-11 @ 09:45:19
URL: http://carolap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0