Brorsans album IV

Några till sidor om godingbrodern;
image293
image294
Som ni ser själva så höll jag mig konsekvent till en och samma färgskala, stil etc. genom hela albumet... kul var det iaf att damma av MM´s foamstamps - det borde jag göra oftare.

Förutom albumet här som jag gjorde färdigt i september men bara inte laddar upp förrän nu så har det inte blivit mycket tid över för scrappande på slutet tråkigt nog. Men i helgen påbörjade jag ett kul projekt när jag gav mig på att prova göra en egen canvas. Känner mig alltid så härligt kreativ när jag tar mig tid och ork till att kladda och leka med färger och grejer. Åååå den som ändå hade haft mer tid till sådana kuligheter!

Till er som jag babblade på msn med ikväll - jag blev tvärutkastad och får inte igång det igen *sorry*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0