Speedscrapping

I Söndags och igår har jag verkligen speedscrappat för att vara jag. Jag har gjort 6 layouter på 2 dagar vilket är rekord för min del. Jag har inte scrappat så mycket som jag brukar på slutet och visst finns det verkliga skäl till det men även en hel del svepskäl. I Söndags satt jag och slöbläddrade i sista numret utav Scrapbooking mm och såg callen om Scrapbookingmästare 2007 och blev så trött på mig själv att jag inte fått tummen ur. Så jag for iväg in i scraprummet och scrappade järnet. Igår gjorde jag färdigt den sista layouten, scannade och skrev ut bilderna (mycket irriterande skrivarkrångel), skrev materiallistor o s v och postade mitt bidrag idag :) "Vill man så kan man" är ord som jag verkligen tror på, jag glömmer bara bort det ibland ;) Så nu sitter jag här med kreativ baksmälla -  ett scraprum i totalt kaos med blandade material i högar på varje plan yta- men är glad över att jag gjorde ett ryck. Camilla brukar påminna mig om att man måste våga för att vinna och det har hon helt rätt i. Sen om jag vinner nåt eller inte i ren tävlingsbemärkelse den här gången det återstår att se men jag är riktigt nöjd med mig själv för att jag kastade alla svepskäl och tvivel åt sidan och provade. Dessutom har jag ju naturligtvis nya fina sidor att sätta in i mina album sen och bara det är en vinst i sig. Nu kan jag ju naturligtvis inte visa sidorna för er ännu men jag blev speciellt nöjd med en sida och det känns jättekul. Alla sidorna känns "som jag" så jag är till freds med mitt bidrag även om jag så klart hade kunnat pula mer med sidorna om jag hade haft mer tid. Kul var det att skapa dem i vilket fall :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är så duktig!!!! Ska bli spännande att se dina alster sen!

2007-01-23 @ 20:16:21
URL: http://sarasscrap.blogg.se
Postat av: AnnaB

Å så kul att du fick ihop ett bidrag och jag ser verkligen fram emot att få se layouterna sen! Du gör så himla fina saker!

2007-01-24 @ 09:09:45
URL: http://annab.blogg.se
Postat av: Lina

ojojoj, låter spännande Smulan! Ska bli skoj att se dina grejer sen!
kram o lycka till vännen!

2007-01-26 @ 19:54:23
URL: http://www.ltannerfalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0