Lördag

Eddie åker 100 varv runt runt runt huset i samma spår med Ellen Elan, Ida sover middag och Dick sitter i soffan och kikar på film och provar förtränga nikotinsugen eftersom han har slutat snusa. Jag sitter vid datorn och svarar på mail o s v, en helt vanlig lördag med andra ord. Skönt att det är helg. När jag har plitat färdigt här nu så måste jag verkligen plocka ihop och sortera in material där det ska vara så att mitt scraprum återgår till sitt normala. Provar knyta ihop lite lösa trådar här och avsluta sånt som har blivit liggande i "att-göra-högen" men måste få lite ordning i kaoset först. Hoppas att det blir lite tid över till att scrappa nånting också :) Ideér är det ingen brist på men väl tid som vanligt.

scrapliftscup
kör igång inne på Papirgleder imorrn kväll och Sara har fått till mig att vara med. Ska bli kul att se vad den första utmaningen går ut på! Ska bli ett kul sätt att testa lite nytt hoppas jag. Det största kruxet är att prova tolka reglerna rätt som är skrivna på norka *S*

Kolla in Lifetime´s forum med alla läckra sneakpeaks från CHA Winter 2007. Basic Grey kommer som vanligt med jätteläckra saker! En del av dem kommer med all säkerhet att finna ett nytt hem här hos mig :-D Katie Pertiets clearstamps For the record gjorda för Autumn Leaves blev jag sugen på och The Write Line av Kate Teague gjorda för Fontwerks hade jag gärna kikat närmare på, sucker för linjerade papper som jag ju är. Daisy D kommer med en hel del läckra papper och diecuts till och ja det finns i princip hur mycket läckert som helst! Ser fram emot att nyheterna strömmar in i de svenska shopparna senare

Kommentarer
Postat av: Lina

såg saras inlägg om tävlingen o har varit inne på papirgleder o spanat runt. Hade verkligen varit skoj att vara med, men jag är på tok för mesig för det... :)
O så begriper jag inte riktigt allt som de skriver *fniss*
Men man kanske skulle prova ändå :) Alltid lär man ju sig något!
Ser framemot att få följa dig i tävlingen!
kram

2007-01-27 @ 22:33:13
URL: http://www.ltannerfalk.blogg.se
Postat av: Morfen

Oj oj oj vad spännande det låter. Ska bli kul att få se dina alster sen. Jag håller tummarna och önskar lycka till. Själv orkar jag inte riktigt sätta mig in i det känner jag. Kram på dig!

2007-01-28 @ 15:32:36
URL: http://morfen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0