Paljettlayouter 1

Här kommer två layouter som jag har scrappat för Scrappiz/Scrapaddicteds räkning. Det var kul att använda paljetterna och jag hade kunnat göra fler layouter med dem än vad jag gjorde om jag hade haft lite mer lektid :)
image247
Den här sidan är jag jättenöjd med. Jag är överlag väldigt inne på orange just nu + att jag har använt overlays *älskar* och redigerat fotot med PS-penslar och text direkt på det. Många favvogrejer inknökade på en och samma sida och jag gillar hur det blev med alla mönster tillsammans. Det gillar jag - mönster och former i lite knalliga färger. Ibland ska man få vara nöjd också :)
image248
Den här sidan däremot blev inte alls så som jag hade föreställt mig i huvudet så just därför har jag lite svårt för att tycka om den. Jag är sån med mitt scrappande, om inte mina färdiga alster överensstämmer med bilden/skissen/planen jag hade i huvudet så tycker jag inte om dem lika mycket som jag skulle ha gjort annars. Det känns så ofärdigt för jag är inte färdig med den idén då och kan inte riktigt få den ur systemet. Fast jag gillar fotot, så kul att se babyfoton på Ida redan nu och minnas hur det var med en sån liten knort.  Men men, vi får väl se om det blir någon omtagning eller om jag vandrar vidare till nästa infall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0