Paljetter del två

Här kommer de resterande två layouterna jag gjorde till Scrapaddicteds sponsring utav Scrappizbloggen
image251
Journalingen i blomman lyser "-titta dä blomman humla ätamat dä blomman mamma" Ett citat från den lilla hästsvansförsedda tjejen på bilden :) Tänk att hon fick hår till slut hon som var skallig tills hon var 1½ år.  Är det någon som vet tillverkaren på papperet som jag har klippt ut den bruna kvisten med oranga/gula/rosa löv ur? Jag hade gärna velat ha tag på ett nytt sånt papper.
image252
Den här layouten blev jag inte riktigt nöjd med. Jag gillar bilderna därför att för en gångs skull så fortsatte grabben bara med det han höll på med så jag fick oposerade foton på honom men layouten på sidan håller inte. Ser i efterhand att den stämplade raden med siffror nog skulle ha varit på höger sida om fotona isället, mään det är lätt att vara efterklok. Det var kul att plocka fram foamstampsen igen, det måste jag göra fler gånger framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0