Magdaslayouter

Här är några layouter som jag gjorde för ett tag sedan till scrappizbloggen med sponsormaterial från Magdas. Sitter och spanar igenom bloggen här lite och ser att jag ligger efter med uppladdningarna utav mina alster här.
image238
En lo om pappsens kära potatisåker :) Tänk vad tiden flyger, det står inte på förrän vi ska dit för en ny pälplöckningsdag. Efter den här regninga kalla semestern känns det som om det snart är dags att börja fota höstfärger igen... Den här layouten är jag nöjd med för jag lyckades knöka in så många foton så den visar allt jag ville visa från det här tillfället.
image239
Ida Bus plockar vass på stranden ifjol. Den här layouten är ingen fullträff direkt tycker jag själv men den åker in i albumet :) På bokstäverna har jag målat med akrylfärg och härmat mönstret på Idas klänning och just den detaljen tycker jag mycket om.

image241
En sorgsen layout om Dicks eviga saknad efter Mumun. En viktig sida att göra för sorgen och saknaden har varit och är närvarande här i vårt hus. Den stora ljuskronan gav mig lite hicka när jag fick se den i sponsorpaketet, vad tusan gör man med en stooor guldkrona som tar upp en hel 12"-sida??!! Men sedan klurade jag lite och kom på att "jag har hört om den snövita dräkten och om glansen av gyllene kronor" är en textrad ur En stad ovan molnen så där var kopplingen mellan begravning och guldkrona. Hela texten finns med till vänster uppe på sidan och vi hoppas alla att hon har det bra där hon är nu. *<3*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0