LO´s från höstmässa

Jag har scrappat foton från mässan i Göteborg förra hösten för Scrappizbloggens räkning. Det var verkligen urkul att åka ner och riktigt frossa i scrap för en helg. Det allra allra roligaste var dock att jag äntligen fick träffa "chiefen" Lina och dt-kollegorna IRL. Det roligaste med att scrappa fotona som sådana var att det var kul att scrappa bilder på vuxna som omväxling. Jag påminner mig själv om och om igen om att plocka fram kameran oftare även när barnen inte är närvarande men det blir iaf inte så många bilder på mig själv eller andra över 10 år som jag skulle vilja. Babylayouten längst ner är inspirerad av superbegåvade Lucy Folch som satt på mässan och scrappade. Känner att jag dras allt mer till svartvita foton.
image206
image207
image208
image209


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0