Cybercrop

I helgen var det dags för cybercrop igen på Scrappiz. Ett himla bra tillfälle att sätta igång och scrappa igen. Jag fick ihop två bidrag mellan klippning av häcken och gräsmattekrattning. Den första jag gjorde var skissen, tog det enklaste alternativet för att komma igång. Skisser är utmärkta att ta till när det är segt att börja. Fick bli bilder från i somras på Ida och hennes kusin som käkar mjukglass. Härligt att det snart är en ny sommar nu.
image214
Har äntligen använt lite Hambly och Narrativesgrejer som jag har suktat efter ett taG. Färgerna är som vanligt lite kajko genom skanningen eftersom papperet nere i hörnet eg är ljusblått och vitt. Känner att jag längtar efter starkare färger just nu. Limegrönt, orange, turkos och starkrosa. Känns som det hör sommaren till lite grann.

Det andra bidraget blev till färgutmaningen och går i limegrönt, orange, rött, brons och rosa. Inte den mest använda färgkombon kanske *S* Gjorde glitter-ramen genom att "rita" med Ki´s Gloo och sen sprinkla glitter på det.
image215
Ett gammalt fotot utav mig och min första "stora" sköthäst efter ponnyeran. Jag avgudade henne och är så glad över att det åt mindstone finns en bild utav oss två tillsammans även om det är en suddig en. Hon var min första kärlek tror jag. Jag hade några underbara stunder tillsammans med henne. Jag litade helt på henne och hon var genomgo. Snabb som vinden var hon och jag minns känslan av hur vi susade fram tillsammans i full galopp. Vi hade så mycket kul tillsammans och jag saknar verkligen den fina relationen vi hade. Jag är  ca 12 år på fotot och har tidstypiskt T-shirt på mig som det står "wild thing" på i neonfärger *fniss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0