Bråttom, bråttom!

image205
Inne i en sån där period nu igen när tiden omöjligt räcker till. Bråttom bråttom stress stress. Blir inte speciellt mycket pysseltid men jag har iaf hunnit gjort två nya layouter förra helgen som inte är scannade ännu. I väntan på att jag ska ta mig tid till att stitcha så visar jag ett av mina få kort. Gör sällan handgjorda kort men ville göra någonting speciellt till min svägerska eftersom jag tycker så bra om henne. Blev bråttom bråttom även den, kastade ihop kortet på halvtimmesrasten igår och så fick la familia åka o gratta. Men snaart är det ledighet som gäller. Ett skift till jobbar jag imorron och sen är jag ledig över heela påskhelgen!! Nömen sö gött! Alla mina syskon och nästan alla syskonbarn kommer hem så vi blir hela konkarongen över helgen. Det blir massor av kramar, leenden, tjuvnyp, trängsel, pussar, irritation, mys, tårar, bus, skratt, lek, plutläppar, skrik, nussar, gnabb och trivsel. Allt på en gång i en salig röra. 18+ starka viljor samlade på ett ställe. Det är familjen Tykons det!

Kommentarer
Postat av: Lina

åh, jag skulle gärna vilja se fler kort från dig Smulan :) Jättefint ju!
många kramar

2007-04-03 @ 08:34:37
URL: http://ltannerfalk.blogg.se
Postat av: cdtowm rsieqktcv

vbmtahgc qwiyrnh tdwak emqplzgf glykviqrn dbiprmo ztquvjsye

2007-05-14 @ 22:51:36
URL: http://www.gdqv.mzrt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0